Logo Tiger Plus işletmelerin bütün ihtiyaçları göz önünde bulundurularak geliştirilmiş bir ERP Yazılımıdır.
Logo Tiger Plus sisteme bir kez girilen bilginin, kullanıcı yetkisi dahilinde güncel bilgilere doğrudan ulaşabilmesini sağlar.
Logo Tiger Plus işletmelerin kurumsal ve operasyonel stratejilerini destekleyerek iç ve dış pazarda rekabet gücünü artırmayı sağlar.
LOGO TİGER PLUS İLE YAPABİLECEĞİNİZ İŞLEMLER
• İlişkisel veritabanı desteğiyle güvenli ve yüksek performans sunar.
• Maliyetlerinizi kontrol altına alarak rekabet gücünüzü artırabilirsinz.
• Kaynaklarınızı etkin bir şekilde kullanabilirsiniz.
• Pazar ihtiyaçlarına daha hızlı yanıt vermenizi sağlar.
• Uluslararası raporlama imkanları ile sınır ötesi ihtiyaçları belirleyebilirsiniz.
• Maliyet, iş gücü ve zamandan tasarruf ederek yatırımlarınızı kısa sürede verimliliğe dönüştürmenizi sağlar.
• İhtiyaçlarınızı en düşük sahip olma maliyeti ile karşılayabilmenize olanak sağlar.
LOGO TİGER PLUS'IN ÖZELLİKLERİ
• Çoklu Dil Desteği özelliği sayesinde birden fazla dil kullanımına olanak tanır.
• Windows arabirim standartları ile tam uyumlu olarak çalışır.
• E-posta sistemleri ile entegre bir yapı içindedir.
• WebTIGER ile web kullanımını kolaylaştırır.
• LogoConnect ile bankalar ve diğer firmalarla E-İş Köprüsü oluşturmanızı sağlar.
• Yönetici Konsolu ile en çok alınan/satılan malların takibini yapabilirsiniz.
• En çok satış yapılan cari hesap ve ürünleri, stok/alacak devir hızını, kasa ve banka durumunuzu tek bir ekrandan takip edebilirsiniz.
• Raporlar üzerinde renk, yazı tipi değişiklikleri yapabilir, çizim ve grafikler kullanabilirsiniz.
• Otomatik Takvime Bağlama özelliği ile sık yaptığınız işlemleri ve sıkça kullandığınız raporları belli bir tarihe bağlayarak otomatik olarak çalıştırılmasını sağlayabiliriz.
• Yapmanız gereken işleri Hatırlarıcı Mesajlar ve iş bittiğinde ise işin tamamlandığına dair Bilgi Mesajı alabilirsiniz.
• İş akışı ve süreçlerin elektronik ortamda onay ve kontrolünü yaparak telefon trafiğini ortadan kaldırabilirsiniz.
• Doküman yönetimi fonksiyonuyla kayıt ve işlemlere ait dokümanları tanımlanan kataloglar altında tutabilirsiniz.