LOGO BORDRO PLUS
Logo Bordro Plus; Logo ürünleri olan Go Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise ile entegre çalışabilen eksiksiz bir bordro takip ve işleme programıdır.
Logo Bordro Plus modüler bir yapıya sahiptir. Temel modülü Sicil Yönetimi’dir.
Logo Bordro Plus, istenilen zaman dilim içinde Ücret Similasyonu Fonksiyonu ile zenginleştirilme olanağıda sağlar.
Logo Bordro Plus, Sosyal Güvenlik Kurumu’na bağlı çalışanların (4-a) tüm mevzuat ihtiyaçlarını tam olarak karşılarken esnek ve kolay kullanımı ile tüm işletmelerin ve mevsimlik işçi çalıştıran firmaların sicil ve ücret yönetimi konusunda gereksinimlerine cevap verir.
Logo Bordro Plus, Bordro işlemlerinin, yasal prosedürlerin ve raporların otomasyonu mevzuat bilgisi gerekliliğini minimize ederek iş gücü tasarrufu sağlar.
Logo Bordro Plus, sunduğu zengin özelliklerinin yanı sırakısa öğrenme süresi, basit ve çabuk şekilde uyarlanabilirliği ile de kurumların bilgi teknolojilerine yaptıkları yatırımdan maksimum fayda elde etmelerini sağlar.
İnsan Kaynakları açısından avantajlı kullanım özellikleri :
Sicil Yönetimi
Bordro
Kurumsal Planlama
Eleman Seçme ve Yerleştirme
Eğitim Yönetimi
Kariyer Yönetimi
Performans Yönetimi
Zaman Planlama Yönetimi